duminică, 27 iulie 2008

picuri de fluturaşi

iubitului meu, Claus...



fluturaşii din tine strigă după mine...

fluturaşii din mine te adoră pe tine...

ei ştiu că la următoarea întâlnire

se vor îndrăgosti,

se vor elibera,

se vor contopi,

se vor iubi la nesfârşit

şi nu va conta pentru ei

că încă nu e vară.

ei vor trăi atunci mai mult de o zi

pentru că întâlnirea dintre mine şi tine

va dura o eternitate.

vor fi primii şi ultimii fluturaşi

care vor asista la oprirea timpului în loc,

la devenirea în starea iniţială a oamenilor...

atunci când tu mă vei întâlni

am să'ţi sar în braţe

şi am să'ţi acopăr faţa

cu sărutări calde şi lacrimi de iubire.

vom elibera fluturaşi acolo pe pod,

dimineaţa

când soarele

o să răsară sau

ploaia

o să vrea să ne acopere obrajii şi părul.

fluturaşii noştri o să zgârie amurgul

şi o să spargă curgerea apei.

cerul tău o să plouă peste mine

fluturaşi roşii, galbeni, albaştri, verzi şi mov cu bulinuţe.

pământul meu o să se deschidă

ca să primească picăturile tale de iubire.

azi te iubesc cu toţi fluturaşii

visaţi şi nevisaţi,

născuţi şi nenăscuţi.

Niciun comentariu: